Transport si retururi

Livrare

Vanzatorul se obliga sa expedieze bunurile si serviciile in sistem de curierat door-to-door catre cumparator prin serviciul propriu de curierat pe raza localitatii Bucuresti si prin servicii externe de curierat si curierat rapid in celelalte localitati din tara.

Noi incercam sa depunem diligente pentru expedierea comenzilor in cel mai scurt timp cu putinta si in ordinea in care acestea au fost plasate. Dorinta noastra este sa livram comanda in termen de 2 zile pana la 10 zile lucratoare si in termen.

In cazul in care vanzatorul primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, se va stabili un nou termen de onorare a comenzii, acesta incadrandu-se in termenul de 3 zile lucratoare de la primirea informatiilor rectificate.

Transport – Ambalare

In afara de cazul in care este agreat de vanzator si cumparator diferit, vanzatorul se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate cu bunurile si serviciile in momentul predarii acestora catre societatea de curierat intern cu care vanzatorul colaboreaza sau catre reprezentantul cumparatorului, dupa caz.

Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a bunurilor si serviciilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

Drepturile consumatorului

Art. 9. – Vanzatorul este raspunzator fata de consumator pentru orice lipsa a conformitatii existenta la momentul cand au fost livrate produsele. Art. 10. – In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului sa i se aduca produsul la conformitate, fara plata, prin reparare sau inlocuire, conform art. 11, sau sa beneficieze de reducerea corespunzatoare a pretului ori de rezolutiunea contractului privind acest produs, in conditiile art. 13 si 14.

Art. 11. – (1) In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului in primul rand repararea produsului sau are dreptul de a solicita inlocuirea produsului, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care masura este imposibila sau disproportionata. (2) O masura reparatorie va fi considerata ca disproportionata, daca ea impune vanzatorului costuri care sunt nerezonabile in comparatie cu cealalta masura reparatorie, luandu-se in considerare: a) valoarea pe care ar fi avut-o produsele daca nu ar fi existat lipsa de conformitate; b) importanta lipsei de conformitate; c) daca cealalta masura reparatorie ar putea fi realizata fara un inconvenient semnificativ pentru consumator. (3) O masura reparatorie va fi considerata ca imposibila daca vanzatorul nu poate asigura produse identice pentru inlocuire sau piese de schimb pentru reparare, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente. (4) Orice reparare sau inlocuire a produselor va fi facuta in cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilita de comun acord, in scris, intre vanzator si consumator, si fara niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luandu-se in considerare natura produselor si scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilita nu poate depasi 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului. (5) In cazul repararii produsului, in acesta vor fi montate numai piese noi.

Art. 12. – Notiunea fara plata, prevazuta la art. 10 si 11, se refera la toate costurile necesare aducerii produselor la conformitate, inclusiv costurile postale, de transport, manipulare, diagnosticare, expertizare, demontare, montare, manopera, materiale utilizate si ambalare.

Art. 13. – Consumatorul poate solicita o reducere corespunzatoare a pretului sau rezolutiunea contractului in oricare dintre urmatoarele cazuri: a) daca nu beneficiaza nici de repararea, nici de inlocuirea produsului; b) daca vanzatorul nu a luat masura reparatorie intr-o perioada de timp rezonabila; c) daca vanzatorul nu a luat masura reparatorie, conform art. 11 alin. (4), fara inconveniente semnificative pentru consumator.

Art. 14. – Consumatorul nu este indreptatit sa solicite rezolutiunea contractului, daca lipsa conformitatii este minora.

Transferul proprietatii

Proprietatea asupra bunurilor si serviciilor va fi transferate la momentul efectuarii platii din partea cumparatorului in locatia indicata in comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul vanzatorului).

In cazul livrarii prin curier, acesta nu este autorizat de catre vanzator sa permita cumparatorului deschiderea coletelor inainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare si achitarii eventualei contravalori a acestora.

Returnari

Animal-House garanteaza rambursarea integrala a pretului conform prevederilor acestor Termeni si conditii cu conditia ca fiecare dintre produsele in discutie sa fie returnate in aceeasi stare in care erau la primire (fara a prezenta deteriorari, spalari, modificari s.a.) si prezentind etichete intacte.

Daca doriti sa returnati un produs, va rugam sa ne notificati despre aceasta utilizind dcatele de contact din acesti Termeni si conditii; va rugam sa introduceti produsul respectiv intr-un colet care va fi expediat catre noi, la adresa precizata in acesti termeni si conditii si va rugam sa va asigurati ca acesta indeplineste conditiile pentru a fi returnat, conform celor de mai sus.

Costul unui retur este de 15 lei.

De indata ce receptionam produsele obiect al returului, va vom informa despre aceasta utilizind datele de contact pe care ni le-ati pus la dispozitie, confirmindu-va despre acest fapt.

Contravaloarea produselor va va fi returnata prin transfer bancar, iar pentru platile pe care le-ati efectuat utilizind metoda de plata numerar la livrare, va rugam sa ne precizati datele bancare pe care le putem folosi in vederea efectuarii rambursarii.

Raspundere

Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre vanzator a oricarei din obligatiile sale conform comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea bunurilor si serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor.

Vanzatorul va fi raspunzator in cazul in care sub-contractantii si/sau partenerii sai de orice fel implicati in executarea comenzii nu indeplinesc oricare din obligatiile contractuale.

animal-house nu este raspunzatoare pentru pierderile indirecte care sint un efect secundar al pierderii sau pagubei principale potential suferite (exemplificativ, insa fara a se limita la, pierderea profitului) sau pentru imposibilitatea de a livra produsele sau de a ne indeplini oricare dintre obligatiile care ne revin conform acestor Termeni si Conditii in cazul in care aceasta imposibilitate este cauzata de o situatie de forta majora.

Plafonul valoric maxim al raspunderii noastre fata de dvs., pemtru orice pierdere sau paguba suferita care se produce in legatura cu comanda dvs. Pe acest site va fi limitata la valoarea totala (pretul total) al comenzii dvs.

Dreptul de retragere

Dvs. beneficiati de o perioada de14 zile pentru a va retrage din acest contract la distanta, fara a fi nevoit sa justificati decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele aferente rambursarii sumei pe care ati achitat-o. Perioada de retragere expira in termen de 14zile de la primirea ultimei livrari. Inainte de expirarea perioadei de retragere, va rugam sa ne informati in mod neechivoc cu privire la decizia dvs. de retragere din contract, prin email sau telefonic. Noi va vom comunica, fara intarziere, pe un suport durabil, confirmarea de primire a formularului de retragere. Noi va vom rambursa toate sumele pe care le-am primit drept plata din partea dvs., inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care am fost informati de decizia dvs. de retragere din contract.

Noi va vom rambursa aceste sume folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de dvs. pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care dvs. ati fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina dvs. plata de comisioane in urma rambursarii, cu exceptia taxei standard de retur in suma de 15 lei.

Fara a aduce atingere acestor prevederi, noi va vom rambursa costurile suplimentare in cazul in care dvs. ati ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard oferita de catre noi.

Noi vom putea amana rambursarea pana la data receptionarii produselor care au facut obiectul vanzarii sau pana la momentul primirii unei dovezi din partea dvs. conform careia ati trimis produsele catre noi, luandu-se in considerare data cea mai apropiata.

Dvs. veti returna produsele fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care dvs. ne-ati comunicat decizia dvs. de retragere. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi de catre dvs. inainte de expirarea perioadei de 14 zile. Dvs. veti fi responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.